Podrška kompanijama

Društvena odgovornost korporacija (CSR)
  • Istraživanje i upoređivanje potreba kompanije i lokalne zajednice
  • Dizajniranje kompletnog CSR programa i planiranje budžeta
  • Upravljanje svim CSR procesima i pojedinačnim aktivnostima
  • Upravljanje odnosima sa javnošću i lokalnom zajednicom
  • Upravljanje komunikacijama u kriznim situacijama Izrada strateških i akcionih planova u oblastima društveno odgovornog poslovanja
  • Kontinuirana komunikacija i saradnja sa menadžmentom kompanije
  • Evaluacija aktivnosti i izveštavanje o realizovanim aktivnostima i rezultatima
Upravljanje ljudskim resursima (HR)
  • Istraživanje i usaglašavanje potreba kompanije/institucije/organizacije i zaposlenih
  • Dizajniranje plana razvoja ljudskih resursa
  • Regrutovanje novih radnika, praktikanata,
  • Organizovanje specijalizovanih obuka za menadžment
  • Organizovanje obuka i specijalizovanih treninga za zaposlene i saradnike
  • Organizovanje team building radionica
  • Medijacija i konsalting u oblasti internih komunikacija
Organizovanje obuka i radionica
  • Planiranje i organizacija obuka i radionica
  • Dizajniranje plana obuke i izrada materijala za obuke
  • Izrada edukativnih brošura i publikacija
  • Angažovanje priznatih trenera i predavača iz struke
  • Regrutacija polaznika i formiranje grupe na osnovu posebnih kriterijuma
  • Kreiranje predloga pratećih aktivnosti nakon obuke
Komunikacije i odnosi sa javnošću (PR)
  • Dizajniranje i upravljanje integrisanim kampanjama
  • Upravljanje komunikacijama u kriznim situacijama
  • Kreiranje idejnih rešenja za promotivne aktivnosti
  • Izrada promotivnih materijala svih vrsta i formata
  • Medijsko oglašavanje
  • Medijsko oglašavanje
  • Upravljanje komunikacijama na internetu i društvenim mrežama
  • Organizovanje konferencija, okruglih stolova, panela i promotivnih događaja
Istraživački rad
  • Organizacija i realizacija kvalitativnih istraživanja u skladu sa potrebama kompanija
  • Organizacija i realizacija kvantitativnih istraživanja u skladu sa potrebama kompanija
  • Kreiranje i realizacija online i terenskih istraživačkih rešenja
  • Izrada specifikovanih analiza poslovnog okruženja sa preporukama i ciljevima
  • Empirijski zasnovano strateško planiranje